پایان ششمین دوره ی لیگ فوتسال درون دانشگاه با برتری تیم فوتسال دانشکده پرستاری

۰۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۷ کد : ۵۲۰۵ اخبار کوتاه تصویری
تعداد بازدید:۶۸۴
به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا: مسابقات ششمین دوره لیگ فوتسال درون  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحت عنوان شهدای دانشجو که از  ۱۶آبان شروع شده بود در ۳۰ آبانماه پایان یافت . رئیس  تربیت بدنی دانشگاه در این خصوص گفت:   این دوره از مسابقات با حضور۸ تیم ۱۲ نفره ( از دانشکده های  پزشکی – پیراپزشکی –داروسازی –دندان پزشکی –پرستاری –بهداشت - موسسه  آموزش سلامت مشگین شهر ودانشکده مغان )  با انجام بازی های مهیج وتماشاگر پسند بصورت جدول دوره ای آغاز   و در نهایت در تاریخ۳۰/۸/۹۷ تیم فوتسال دانشکده پرستاری در فینال موفق شد تیم دانشکده پیراپزشکی را با در نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند وبه مقام قهرمانی ششمین دوره لیگ فوتسال درون دانشگا هی دست یابد. یونس پرواسی افزود:  بازی قبل فینال  رده بندی را نیز تیم های  دانشکده بهداشت و دانشکده پزشکی انجام دادند که تیم دانشکده  پزشکی با نتیجه ۳بر۱  موفق شد به برتری دست یابد و  مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید .همچنین دانشکده بهداشت مقام چهارم این دوره را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا:

مسابقات ششمین دوره لیگ فوتسال درون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحت عنوان شهدای دانشجو که از ۱۶ آبان شروع شده بود در ۳۰ آبانماه پایان یافت.

رئیس تربیت بدنی دانشگاه در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات با حضور۸ تیم ۱۲ نفره (از دانشکده های پزشکی – پیراپزشکی –داروسازی –دندان پزشکی –پرستاری –بهداشت - موسسه آموزش سلامت مشگین شهر ودانشکده مغان) با انجام بازی های مهیج وتماشاگر پسند بصورت جدول دوره ای آغاز و در نهایت در تاریخ ۳۰/‏۰۸/‏۹۷‬ تیم فوتسال دانشکده پرستاری در فینال موفق شد تیم دانشکده پیراپزشکی را با در نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند وبه مقام قهرمانی ششمین دوره لیگ فوتسال درون دانشگا هی دست یابد.

یونس پرواسی افزود: بازی قبل فینال رده بندی را نیز تیم های دانشکده بهداشت و دانشکده پزشکی انجام دادند که تیم دانشکده پزشکی با نتیجه ۳بر۱ موفق شد به برتری دست یابد و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.همچنین دانشکده بهداشت مقام چهارم این دوره را بدست آورد.

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۳۹۷