برگزاری دومین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۱۳۹۸ در سالن جلسه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
دومین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۹۸ با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسه معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ضمن خوشامدگویی به مدعوین و بیان اهداف تشکیل کارگروه و تاثیر مصوبات آن در افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، از حضور اعضاء در جلسات کارگروه تقدیر و تشکر نمود.
سپس اعضای کارگروه نسبت به ارائه گزارشات و نقطه نظرات در راستای اجرایی شدن مصوبات قبلی کارگروه اقدام نموده و در پایان موضوعاتی مورد تصویب قرار گرفت.