اخبار - آرشیو

برگزاری کارگاههای آموزشی کنترل کیفی در بخشهای هماتولوژی و بیوشیمی

برگزاری کارگاههای آموزشی کنترل کیفی در بخشهای هماتولوژی و بیوشیمی گالری

کارگاههای آموزشی کنترل کیفی در بخشهای هماتولوژی و بیوشیمی ۲۴ و ۲۵ بهمن توسط اداره امور آزمایشگاههای معاونت درمان با حضور ۲۸۰ نفر از مسئولین فنی و کارشناسان شاغل در آزمایشگاههای مراکز درمانی بخش های دولتی و خصوصی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب
افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در دهه مبارک فجر

افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در دهه مبارک فجر

دکتر حسین شریفی در مصاحبه با خبرنگار وب دا گفت: با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان مشکین شهر، ساختمان پایگاه ۳ شهری فوریت های ۱۱۵ و دستگاه سل کانتر آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت رضی افتتاح و به بهره برداری رسید.

ادامه مطلب
خلق حماسه ای دیگر در راهپیمائی ۲۲ بهمن ۹۶

خلق حماسه ای دیگر در راهپیمائی ۲۲ بهمن ۹۶ گالری

همگام و همراه با ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن چهلمین طلیعه بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بودیم و بار دیگر، استکبار و دشمنان قسم خورده ملت غیور و حماسه آفرین ایران ، شکست خورده و مقهور غیرت،شجاعت ،عزت ،اقتدار و حضور دشمن شکن خیل عظیم و خروشان امت اسلامی و اهداف الهی انقلابی امام راحل و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت شد . وهمچنان یاس وناامیدی درخیمه گاه وهیمنه وجودی بدخواهان نظام وانقلاب سایه گستراند.

ادامه مطلب
افتتاح مرکزخدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی شهرستان آبی بیگلو

افتتاح مرکزخدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی شهرستان آبی بیگلو

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، مرکزخدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی شهرستان آبی بیگلو با حضور دکتر فیضی، مهندس بدری و مهندس کریمی نمایندگان مردم شریف اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان نمین و دکتربابک نخستین معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افتتاح شد.

ادامه مطلب
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.

ادامه مطلب
بهره برداری رسمی از داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی، سی تی اسکن اسپیرال و بلوک زایمانی بیمارستان علوی اردبیل

بهره برداری رسمی از داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی، سی تی اسکن اسپیرال و بلوک زایمانی بیمارستان علوی اردبیل گالری

امروز ۱۹ بهمن ماه مصادف با هشتمین روز از ایام دهه مبارک فجرسال ۹۶، داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی، سی تی اسکن اسپیرال و بلوک زایمانی بیمارستان علوی با حضورزنجانی فرمانداراردبیل، دکتر فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان نظام پزشکی استان دکتر جعفری نمین و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دکتر اخوان اکبری رسماً به بهره برداری رسید.

ادامه مطلب