آرشیو اخبار

آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و رییس مجمع خیرین سلامت استان/ خیرین و مردم  با عواطف و احساسات بزرگ خود با ورود  دربخش  سلامت استان در کمتر کردن آلام دردمندان سهیم باشند.

آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و رییس مجمع خیرین سلامت استان/ خیرین و مردم  با عواطف و احساسات بزرگ خود با ورود  دربخش  سلامت استان در کمتر کردن آلام دردمندان سهیم باشند. گالری

آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اردبیل  در نشست دیروز خود با معاون امور استانهای دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و اعضای مجمع خیرین سلامت استان با تقدیراز اقدامات ارزشمند خیرین سلامت در کمک به توسعه بهداشت و درمان استان گفت: تصدی گری دولت به تنهایی مفید فایده نیست و  مخصوصا در بخش سلامت لازم است خیرین و مردم  با عواطف و احساسات بزرگ خود ضمن ورود به این بخش در کمتر کردن آلام دردمندان سهیم باشند.

ادامه مطلب
سالروز شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)

سالروز شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)

هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر ((علیه السلام))، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم.

ادامه مطلب