اخبار اصلی - آرشیو

حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر اخوان اکبری درمنزل مرحوم حقی ودیدار ودلجویی از خانواده داغدیده این سفرکرده

حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر اخوان اکبری درمنزل مرحوم حقی ودیدار ودلجویی از خانواده داغدیده این سفرکرده گالری

دکتراخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی ضمن دیدار ودلجویی از خانواده این مرحوم گفت:ما نیز خود را شریک غم از دست رفتن همکارانی تلاشگر ودلسوز میدانیم که یکی ازآنها آقای حقی بودکه درحین خدمت رسانی وماموریت در سانحه تصادف آمبولانس ندای حق را لبیک گفتند

ادامه مطلب
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه / شرایطی فراهم شود که در دستگاه‌ها و ادارات با آموزش و ترویج فرهنگ اقامه نماز کارمندان با اشتیاق درونی در نماز جماعت حضور یابند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه / شرایطی فراهم شود که در دستگاه‌ها و ادارات با آموزش و ترویج فرهنگ اقامه نماز کارمندان با اشتیاق درونی در نماز جماعت حضور یابند. گالری

نشست هماهنگی ستاد اقامه نماز با حضور دکتر اخوان اکبری ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دبیرستاد اقامه نمازاستان و اعضای شورای نماز دانشگاه با محوریت سیاستگذاری و برنامه ریزی گسترش فرهنگ اقامه نماز جماعت در واحدهای مختلف دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب
بررسی وضعیت حوزه سلامت عنبران در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با امام جمعه  عنبران

بررسی وضعیت حوزه سلامت عنبران در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با امام جمعه  عنبران گالری

در نشست امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با امام جمعه ،فرماندار ، بخشدار و تنی چند از مسئولان عنبران  که در دفتر امام جمعه این منطقه صورت گرفت وضعیت حوزه سلامت و بهداشت  این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب