اخبار اصلی - آرشیو

اولین بار با بهره گیری از تکنیک جدید، جراحی فوق تخصصی سرطان سینه در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل انجام شد

اولین بار با بهره گیری از تکنیک جدید، جراحی فوق تخصصی سرطان سینه در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل انجام شد گالری

برای اولین بار در استان با استفاده از تکنیک بیوپسی و شناسایی اولین غده لنفاوی( پیشاهنگ ) جراحی سرطان پستان توسط دکتر ایرج فیضی عضو هیئت علمی دانشگاه و فوق تخصصی جراحی توراکس با استفاده از طب هسته ایی و دستگاه گاماپروب و فروزن سکشن در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل با موفقیت انجام شد

ادامه مطلب
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و کریمی نماینده مردم نیر، نمین و اردبیل از مراکز جامع سلامت نیارق و ابی بیگلو

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و کریمی نماینده مردم نیر، نمین و اردبیل از مراکز جامع سلامت نیارق و ابی بیگلو گالری

دکتر قدرت اخوان اکبری، مهندس کریمی و دکتر بابک نخستین معاون بهداشتی امروز باحضور در مسجد جامع روستای نیارق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلابی نیارق، بامردم و اعضای شورای اسلامی آن روستا دیدار و مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه را مورد بررسی قرار دادند. در این بازدید مقرر گردید با مشارکت خیرین منطقه و پیگیری های مهندس کریمی مرکز جامع سلامت نیارق که به لحاظ قدمت، دچارفرسودگی شده بمساحت ۵۰۰ متر مربع مورد بازسازی قرار گیرد . در ادامه این برنامه از مرکز جامع سلامت شهر ابی بیگلو بازدید ومشکلات موجود  از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

ادامه مطلب
۷ دستگاه امبولانس بنزاسپرینتر به شهرستانهای استان اختصاص یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۷ دستگاه امبولانس بنزاسپرینتر به شهرستانهای استان اختصاص یافت گالری

دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اختصاص ۷ دستگاه آمبولانس بنزاسپرینترمجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی به مراکز اورژانس شهرهای تابعه خبر داد و گفت: با توجه به توسعه پایگاههای اورژانس و بهسازی ناوگان آمبولانس فوریتهای پزشکی شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین، نمین، کوثر و اردبیل تعداد ۷ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینترمجهز با اعتباری بالغ بر هشت و نیم میلیارد تومان از سازمان اورژانس کشور تامین و در اختیار شهرهای مذکور قرارگرفت.

ادامه مطلب
تحویل یکدستگاه آمبولانس مجهز و معرفی  ۸ پزشک متخصص در ماه آتی به شهرستان بیله سوار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درسفرشهرستان بیله سوار

تحویل یکدستگاه آمبولانس مجهز و معرفی ۸ پزشک متخصص در ماه آتی به شهرستان بیله سوار گالری

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا: در نشست بررسی وضعیت حوزه سلامت شهرستان بیله سوار که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، فرماندار و معاونین دانشگاه حضور داشتند، ضمن بررسی مسائل و مشکلات درمانی منطقه، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر باتجهیزات کامل به شبکه بهداشت درمان این شهرستان اختصاص یافت که از امروز کار خود را در مراکزفوریت آغاز میکند. دکتر اخوان اکبری با حساس و ویژه خواندن منطقه مرزی بیله سوار و مراجعه اتباع خارجی به استان، توسعه این منطقه را از لحاظ بهداشت و درمان یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی بدون درنظرگرفتن سطح بندی خدمات بهداشتی ودرمانی منطقه که تعاریف خود را دارد ومحدودیتهایی درارایه نیروی تخصصی، امکانات وتجهیزات تعریف کرده است لاکن برنامه ریزیها همچنان باهدف تامین نیازمندیهای این منطقه دردستور کار دانشگاه میباشد و در این راستا یک دستگاه آمبولانس پیشرفته با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت روان تر نمودن خدمات فوریتهای پزشکی اختصاص یافت و در ماه آینده۸ پزشک متخصص در رشته های قلب، پاتولوژی ، بیهوشی و رادیولوژی در این شهرستان شروع به کار خواهند نمود . وی همچنین ابراز داشت: با فعالیت ۸ پزشک متخصص جذب شده در ماه‌ آتی، ضمن مدیریت بیماران اتباع خارجی در این شهرستان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بخش درمان خواهیم بود و بدین گونه از اعزام و رفت و آمدهای پرهزینه بیماران به مرکز استان کاسته خواهد شد. دکتر اخوان اکبری در این نشست به احداث ساختمان پایگاه ۲ شهری اشاره و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمادگی دارد در صورتی که زمین این ساختمان از طریق مسئولین شهری بیله‌سوار در اختیار دانشگاه قرار بگیرد این پایگاه را در اسرع وقت احداث و در اختیار شبکه بهداشت درمان بیله سوار قرار دهد. ریاست دانشگاه علوم پزشکی وهییت همراه درادامه برنامه پس از تحویل آمبولانس ازبخشهایی مختلف بیمارستان بیله سوار بازدید وازنزدیک درجریان ارایه خدمات به مردم قرارگرفت، همچنین ازبیماران بستری دراین بخشها ملاقات کردند .

ادامه مطلب