اخبار دانشگاه - آرشیو

اولین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان

اولین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان

اولین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۱۳۹۷ با حضور اعضای کارگروه از کلیه معاونت های دانشگاه در روز سه شنبه تاریخ ۹۷.۳.۲۹ راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سال جلسه معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار و در ابتدای جلسه مدیر بازرسی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به مدعوین از حضور اعضاء در جلسات برگزار شده تقدیر و تشکر نمودند.

ادامه مطلب
کارگاه آموزشی هاری و حیوان گزیدگی برگزار شد

کارگاه آموزشی هاری و حیوان گزیدگی برگزار شد

کارگاه آموزشی هاری و حیوان گزیدگی با حضور مسئولین بیماریها، کارشناسان بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و پرستاران کنترل عفونت های بیمارستانی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای شهرستانهای تابعه در سالن جلسه معاونت بهداشتی دانشگاه در تاریخ ۲۸/‏۰۳/‏۹۷‬ برگزار شد.

ادامه مطلب

نتایج بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد

مدیر فرهنگی دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار وبدا گفت: همزمان با سراسر کشور پس از طی مراحل ثبت نام در واحدهای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مرحله دانشگاهی بخش کتبی در قالب بیست وسومین جشنواره قرآن وعترت برگزار شد.

ادامه مطلب

انتصاب روسای هیئت مدیره کلینیک های ویژه فردوس، کوثر و توحید اردبیل

طی احکام جداگانه از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، دکتر عادل احدی متخصص اطفال، دکتر احمد سبزواری فوق تخصص نفرولوژی و سرکار خانم دکتر سمیه متین متخصص داخلی و اعضای هیات علمی دانشگاه به ترتیب به عنوان روسای هئیت مدیره کلینیک ویژه کوثر، فردوس و توحید اردبیل بمدت ۲ سال تعیین شدند.

ادامه مطلب

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت محیط و حرفه ای، و حوزه غذا و دارو در دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل

دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت محیط و حرفه ای و حوزه غذا و دارو در دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد

ادامه مطلب
برگزاری اولین نشست کمیته سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

برگزاری اولین نشست کمیته سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

در این جلسه دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر اهمیت نقش سلامت روان در زندگی فردی و اجتماعی تأکید نموده و تقویت همکاری های بین بخشی و توجه بیشتر بر اجتماعی نمودن سلامت را خواستار شد.

ادامه مطلب
نتایج مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اردیبهشت ماه سال جاری

نتایج مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اردیبهشت ماه سال جاری گالری

مهدی قاسمی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با اشاره به فعالیت های کمیته برنامه ریزی مسابقات ورزشی دانشگاه گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری در پنجمین دوره مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های ورزشی والیبال، تنیس روی میز و شنا تعداد ۳۲۰ نفر ورزشکار به رقابت پرداختند که نتایج زیر حاصل گردید:

ادامه مطلب