اخبار دانشگاه - آرشیو

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان نمین

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان نمین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با هدف بررسی وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان نمین، قبل از ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ دکتر حبیب زاده رئیس دانشگاه از ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، پایگاه واکسیناسیون، بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت بیماری کووید۱۹ و واکسیناسیون در این شهرستان قرار گرفت.

ادامه مطلب

افراد بالای ۵۰ سال باید جهت اطمینان از سلامت استخوان خود به پزشک مراجعه کنند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر محمد جعفرزاده سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه ضمن گرامیداشت روز جهانی پوکی استخوان عنوان کرد: پوکی استخوان که بیماری خاموش هم نامیده شده یک بیماری مزمن استخوانی است که در این بیماری توده استخوانی کاهش پیدا می کند. شکستگی از مهم ترین و جدی ترین عواقب پوکی استخوان بوده و عمدتا در مچ دست، لگن و مهره ها رخ می دهد.

ادامه مطلب
برگزاری کمیته صیانت از جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

برگزاری کمیته صیانت از جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، صبح امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ دومین نشست کمیته صیانت از جمعیت دانشگاه با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد. در این جلسه در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های دانشگاه در خصوص آموزش و اطلاع رسانی افزایش جمعیت، ارتقاء سلامت مادر و نوزاد و فعالیت‌ مراکز ناباروری بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب

ارائه‌ خدمات سلامت زنان بصورت رایگان در مراکز بهداشتی برای زنان ۳۰ تا ۶۰ ساله در استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر محمد جعفرزاده سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان ایران از تاریخ ۲۴ الی ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ گفت: این هفته امسال با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید۱۹ و با موضوع " زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا " برگزار می شود.

ادامه مطلب